20 Eylül 2009 Pazar

Bugun 7 aylik oldum

20 Eylul 2009, seker bayraminin ilk gununde ben yedi aylik bir bebek oldum. Bu hafta annem beni doktora goturdu. Gecen ay Turkiye'de oldugum icin gidememistik. Doktor amcanin odasina ilk defa alici gozle baktim ve kendimden gectim. Tavandan sarkan bir suru renkli, sekilli sey var.di Bir kismini evde gordugum hayvanlara benzettim, kelebekler, zurefalar, filler, bir kismi ise daha yeniydi annem dokunayim diye havaya kaldirdi, tutup cekiyordum zor aldilar elimden. Hadi iki ay gecsin yine gidelim doktora.

Ben bunlarla ilgilenirken kocaman bir teyze girdi iceri, hemsire hanimmis kendisi. Beni bir cekmece icindeki kabin icine koydu, kilomu olcecekmis, hemsire teyze bakti 7 kilo 900 gram olmussun dedi. Son kontrolden beri 600 gram almisim, iyi mi kotu mu bilmem?? Sonra beni annemle beraber yatirdilar, itiraz ettim sirt ustu yatmak istemiyorum ama nerde bende o koca teyzeye dayanacak guc, kocaman bir degnegi kafama dayayip boyumu olctu, 70 cm olmusum, boyum uzunmus ama tavandaki seylere yetisemiyorum naber. Daha fazla sut icmeli, tizz buyumeli.

Sonra doktor amca geldi, pek bir ton ton, beni guzelce muayene etti, bir ara kulagimi birseyler sokmak isteyince bir yumruk atip uzaklastirdim onu. Ne o oyle biri burnuma tuzlu su sikar, diger kulagima cubuk sokar, oyuncak bebek miyim ben. Doktor amca anneme bu kiz cok guclu isiniz is dedi. Tabi ya annem hamilelikte spor yaparken ben armut toplamadim icerdi, bir iki uc diye bizde iki agirlik kaldirdik herhalde. Sonra sira homini girtlak durumlarina geldi, doktor amca artik herseyi yesin, hatta cikista gidin patates kizartmasi ve mayonez alip yedirin dedi. Annemde yanina bira da acalim mi diye sordu. O dedikleri neydi bilmiyorum ama bu ulkede meshurmus. Annemin surat ifadesi o meshur seyleri yememin kolay olmayacagini soyluyordu. Eee tanidik artik kac aydir icli disli yasiyoruz.

Birde kafamdaki yamukluk icin doktor amca sorun yok endise etmeyin, saclar cogaldikca hic farkedilmez dedi ama annem takiyor kafasina. Simdi uzman bir doktor bulmus beni ona goturecekmis. Ne varmis canim dogdugum zaman sadece kafam sagda uyuduysam (annem, babam solcu ya bozuluyorlar:-), kafamin bir tarafi daha yassi olduysa. Bir ayna verselerde baksam gercekten annemin uzuldugu kadar var mi?

Bunun disinda gunduzleri evde anneannemle oynamaya, gezintiye cikmaya, mamalarimi yemeye devam ediyorum. Annemle babam aksam eve geldiklerinde onlarda benimle oynuyorlar. Bu arada yeni seyler ogreniyorum. Evdeki masa gibi dort ayak uzerinde duruyorum ama one gitmeye kalkinca yuzuztu kapaklanaiyorum. Sonra agliyoruma azicik ki beni opup tekrar gaza getirsinler. gecen gun babamla ana kucaginda supermarkete gittik, sirada beklerken onumuzde kivir kivir sacli kocaman kafali bir teyze vardi. Kasla goz arasinda yapsitim saclarina, cektim baktim gercek mi diye. Bizim evdeki bayanlarin saci cali supergesi gibi duz, ilk defa boylesini gordum cekerim arkadas. Annem kadindan pek bir ozur diledi ama ne yaptim ki??

Benden haberler simdilik bu kadar. Bilgisayari kapar kapmaz yine yazarim.

Idil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder