9 Ekim 2011 Pazar

Yollarda

Yıllar sonra ilk defa light seyahat ettim. Evet dün sabah Ankara'dan çıkıp Brüksel Köln hattında geçecek iş gezisine start verdim. Evden cıkarken üzülsem bile yalnız seyahat etme fikri hoşuma gitti. Bir el çantası. Elimde yük olmasın diye duty free'yi bile bos geçtim. Nasıl bir özgürlük duygusu, özlemişim. Bu geziden bazi ilkler: - İlk defa İdil'den bu kadar uzak kalicam (6 gün) - ilk defa kendi işimi kovalıycam (girisimci Meltem) - ilk defa brüksel'de turist olucam (15 yıl sonra) - ilk defa İdili'in arkadaşlarının arasında ben çocuksuzdum (Evet Idilcim sen olmadan Ada bebegin dogum gününe katildim ve seni cok özledim) - Ste sezonun ilk nezlesini oldu (okul sezonu açıldi, idil mikrop taşımaya başladı). Bunun benim gezimle alakasi, tam zamanini buldu seklinde aciklanabilir.) - ilk defa trende giderken blog yazıyorum (seyahat blogculuğu ne keyiflidir kimbilir, belki bir gün idille beraber yazarız) Bakalım başka ilkler olacak mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder