23 Temmuz 2009 Perşembe

Merhaba Blog Dunyasi


Blog nasil yazilir?
Bu konu hakkinda hicbir bilgim yok (ozellikle teknik acidan) ama duse kalka bulucam yolumu, hadi bakalim, rastgele yolum acik olsun:-))))

Niye Blog yaziyorum?
Minik kizim Idil'imle yasadiklarimi unutmamak, bunlari ileride onunla, simdi ise uzaktaki sevdiklerimizle paylasabilmek icin. Tabi bir de bu yolda bizim gibi yuruyen anne bebisleriyle tanismak, deneyimlerimizi paylasmak icin. Yazma konusunda hic iddiali olmadim (bizim evde yazar/sair babamiz) ama Idil'in yesil kakasiyla ilgili arastirma yaparken buldugum ve daha sonra mudavimi oldugum ozgur anne'nin blogu beni bu konuda heveslendirdi. Baktimki bir blog dunyasi var almis basini gidiyor. bende ucundan kiyisindan tutayim dedim.

Aslinda ben Idil'ime klasik bir gunluk yazmak istiyordum. hamile iken aldim guzel guzel defterler ama bir turlu hissettiklerimi yazamadim. Korktum birsey ters giderde elimde o defterle kalirsam diye. Simdi o zaman hissettiklerimi de geriye donuk flashback'lerle yazacagim.

PS: Bilgisayarimda Turkce karakterler yok maalesef, bu konuya bir cozum bulunca yazilarim daha okunur hale gelir umarim.

1 yorum:

  1. Canım benim yaa bu ne tatlılık:)))) Yaz yaz, ben kargaşadan bakamamıştım, bir de baktım yazılar gelmiş, holey... :)
    Hoşgelmişler blog dünyasına!

    YanıtlaSil