28 Temmuz 2009 Salı

5 ay 10 gun

Bugun Dr. Israel'i ziyaret gunuydu .5. ay kontrolumuzu olduk. Hersey yolundu cok sukur. Gozle goruluyordu buyudugumuz, doktor amca da tescil etti. Yarim kilo almis 7kg 300 gr olmusuz, boyumuz ise 66 cm. Kiloda ortalama, boyda ilerde gidiyormusuz. Bas cevrvesi de 1 cm genislemis 41.5 olmus. Istatistikler boyle.

Saat 9daki randevu biraz sarkinca, Idil hanimin sabah sekerleme saati geldi. Birden huysuzlandik, aglamaya basladik. Doktorumuz Idil hanim cok guclu bir aglamasi oldugunu soyledi. Biraz rahatsiz oldu sanki. Ne bicim cocuk doktoruysa!! Asilari yaptiginda da, idili bana verip odadan kacardi. Ilginc, belki cok uzuluyor bebekler agladiginda. Naif bir bakis acisi olabilir. Ama biz doktorumuzu seviyoruz, bozmayalim arayi.

Bugun uyku konusunda kendi basina uyumasini ogrenmeli eger karni tok, alti temiz, herhangi bir sikintisi yoksa, birakin aglasin , bazi bebekler uyumak icin aglamaya ihtiyac duyarlar dedi. Idil aksamlari memede uyudugu icin simdiye kadar uyutma konusunda sorun yasamadik. SImdi de meme de uyuyor ama uyandirio yataga uyanik koyuyorum. bes dakika sonra basliyor miyklamaya, sonra aglamaya. Git yanina op, kokla, cik odadan falan derken, bir ben, bir babasi, bir anneannesi, uyoyor ama direncsiz uykuya dalinmiyor. Halbuki memede uyandirirken uykudan gozunu acamiyor halde oluyor sipacik.

Bugun aglasa da gitmeyim yanina diye ugrastim ama yapamadim. Of cok zor bu is, bir rayina otursa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder