19 Ağustos 2009 Çarşamba

Idil, "Mamamamama"

13 Agustos aksam 17 sularinda Idil ile plajdayiz, biraz sonra minossun meyvesini yedirecegim, Idil'den gelen bir sesle sasirdim kaldim. Minik kizim arabasinda oturmus, mamamamama mama mamammaa diye birseyler geveliyor agzinda. Simdiye kadar eee vee gibi sesler cikariyordu. Bir ilk daha yasandi ve mutlu olduk babasiyla.

O anda ilk gulusunu hatirladim yaklasik bir bucuk ay civarinda sabah 6 emiyor annesini kuzus, kaldirdim gazini cikarmak icin, yuzume bakti ve guldu. O bilincsiz uyku gulumsemelerinden degildi, farkliydi. Ilk defa o an idil il aramdaki iletisimin karsilikli oldugunu hissettim ve gozlerim doldu. Ben anne olmustum gercekten.

Yarin 20 Agustos, Idilkus 6 aylik olacak. 20 Subat-20 Agustos arasinda zor gunler yasasakta, (ozellikle ilk 40 gun) Idil'in hayatimiza getirdigi nese, mutluluk tarif edilecek gibi birsey degil. Canimcimla ben iki kisiyken de mutluyduk ama idil o mutlulugu ucurdu daha yuksek biryerlere kondurdu. Yarin ona bir yarim yas gunu yapmali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder