23 Temmuz 2009 Perşembe

Is hayatina donus provasi

Bugun ise baslayali iki hafta oldu. Ben bu doneme ise donus provasi diyorum cunku uc hafta calistiktan sonra yillik iznimi alip tatile cikacagim. Bir hafta sonra ver eline Turkiyem, deniz, kum, gunes, ozlenen yemekler, neyse dagitmayim gurbet sancilariyla, bu ayri bir yazi konusu...


Iki haftadir sabah 7de kalkip once Idil’i emziriyorum. Burada birsey degismedi, calismadigim donemde de saat 7 nobetimiz vardi. (ama cok yorgun oldugum gunlerde anneme emanet edip bir saat daha uyuma luksum kalmadi) Sabahlari pek istahli olmuyoruz bu gunlerde, sanirim geceleri bosaltim yapamadigimizdan kaynaklaniyor. Idil’in icmedigi sutu sagip, birakiyorum kuzuya, taze sut icsin anne isteyken, anne de memeler dolu dolu gitmesin ise☺.


Ogle tatilinde babisle beraber geliyoruz eve. Yine emzir, oyna, op, kokla derken ise donme saati geliyor:-( Aksam bir saat erken cikip geliyorum bes sutunu vermeye. Is ve ev arasi mekik durumlari, bir taraftan emzir diger taraftan sut sag biraz yorucu oluyor ama neyseki tatile cikmamiza sadece bir hafta kaldi.


Idil bir degisiklik oldugunu sezmisde ama tam adini koyamiyor gibi. Anne bes aydir sabahlari giydigi salas ev kiyafetlerinden cikmis, daha bir ciddi giyiniyor, babisle beraber cikiyor, ben kaliyorum anneannemle, sonra uyuyorum uyaniyorum, meyvemi yiyorum baktim yine cikip gelmis bunlarin ikisi. Bensiz nerelerde, ne isler ceviriyorlar, biraz buyusem anliycam. hadi Idil yumul memelere, gelsin sutler, gelsin akillar..


Ise baslarken cok sorun yasamadim. Idil'e annemin bakiyor olmasi, oglenleri gelip onu gorebilmem ve nisbeten kisa is gunu (2 saat emzirme izni) beni rahatlatan etkenler. Bakalim eylulde ne olacak?? Tam tersine ise baslamak, baska birkac insan gormek, kafami vererek isle ilgili konularda birseyler okumak iyi geldi:-))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder