26 Temmuz 2009 Pazar

Idil hanimla yeni bir pazar gunu

Idil hanim ogle uykusuna yatti sonunda. Neden bilmiyorum ama gunduz uyumakta oldukca zorlaniyor kucuk hanim. Bugun once anneannesi, sonra ben denedim agladi, zirladi, uyumadi sonra anladik ki kaka varmis (bir saat kadar once tonlarca yaptigi icin buna ihtimal vermemistim), yapti rahatladi. Sonra cinlik durumlari, oyun oynayalim yorulalim dedik. Olmadi. Yine miyk miyk mizildamalar. Dis cikarmasi yaklasiyor olabilir belki o yuzden keyifsiz. Sonra dedim iki kere kaka yapi acikmistir belki. Memeye sanki aylardir gormuyormus gibi yapisti. Emerkende uyudu. Memede uyumasini istemiyorum ama gece uykusuna da boyle daliyor. Neyseki gece uyanip meme aramasi olmuyor simdilik.


Bugun iyi basladi aslinda. 7 gibi uyan, em, oyna biraz, 9 gibi tekrar uyu, uyan 10 gibi anne babayla oyna, baba gezdirsin kizini biraz . Donduk eve meyvamizi yedik sapur supur, sutumuzu ictik ustune (ben bu satirlari yazarken uyandi, toplam uyku 15 dakika), dunden kalan kakalarimizi yaptik ooohhh derken, yine uyumama tripleri. yatir kaldirlar pek ise yaramadi, kaldirinca merakli merakli etrafa bakiyoruz, gulucuklar dagitiyoruz.


Bu uyutma isi benim sabir sinirlarimi zorluyor bazen ozellikle yorgun oldugum zamanlar. Anneanne devreye giriyor bu durumlarda, annede asabi ruh hallerinde idilkusu uyutmaya calismiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder